ECOLOGICAL CAR (CAMPAIGN with 4 spots)
This campaign is destine to wake up the consciousness of the potential buyers, is for common cars that already have ecological cars models (a less consume of CO2) and in this case we use only the second, the third and the fourth spots.
(1.)One aleatory example.
A normal car eliminates 180g/km CO2 = 18kg/100km = 18t/100.000km (the consume for year).
The same car, but an ecological one eliminate 109g/km CO2 = 11t/100.000km
An oak of 25metres eliminate in 1h/1,7kg O2 = 14,5tO2/year, this is more O2 than CO2
that is eliminated by an ecological car.
The first spot. Image with some seals in the Grass (very hot warm), the seals with sunglasses some of them laying in long chairs with sun umbrellas…bored, taking sun bath (we can use more funny scenes). Suddenly the Opel car appears.
Voice:”The Opel is here”
On the way that passed the car it begins snowing (the frozen is back now). The seals are happy and start dancing…The Opel car stops among them and suddenly a lot of fish come from the sky in the hands of the seals. One of the seal appears from the heap of fish with the sun glasses in a wrong position having a happy smile.
Slogan: OPEL, KEEP EARTH ALIVE
The second spot. Image with some polar bears playing golf, only grass around, others near a pool taking sun bath…Suddenly the Opel car appears. One of the bears hits a ball and where was the golf hole…there is a heap of snow, where the ball arrive.
Just like in the second spot , on the way of the car, begins snowing and all frozen, ice…
The car stops among the bears and all the golf sticks are transformed in fishing rods. The bears start to applaud the car.
Slogan: OPEL, KEEP EARTH ALIVE
The fourth spot.
Image with some penguins on a beach having a big party: music, jacuzzi, hawaii shirts, beach bars…
Some penguins at a beach bar drinking from glasses that haven’t ice cubes inside them and all of the penguins having the faces destroyed of the heat.
Suddenly in their drinks fall ice cubes, the glasses are frozen…all are very happy and begin to search at the horizon.
In the image appear the cars Opel (all the models), coming at the party and inside there are seals, polar bears, sea elephants, etc. Just like in the other spots, behind the cars there is snow, the ice appears…
The spot is closed with all the animals dancing at the party, happy and content.
Slogan: we can use the same slogan or this one:
UNTIL IT ISN’T TOO LATE, TAKE CARE OF EARTH.ADVICE FROM OPEL
COCHE –ECOLOGICO(CAMPAÑA, 4 VIDEO)
Esta campaña es para despertar la conciencia de los potenciales compradores y podemos mirarlo de dos formas y se puede hacer para una marca de coches habitual, que ya tiene sus modelos de coches económicos (menos CO2)
(1).(ejemplo aleatorio):
Un coche normal elimina 180g/kmCO2 =18kg/100km=18t/100.000km(el consumo para un año)
Un coche de misma marca, pero ecológico, elimina 109g/kmCO2=11t/100.000km
Un haya de 25m elimina en 1h/1,7kgO2=14,5t/año
CAMPAÑA CON 3.SPOTS:
( (El primer spot). Imagines con unas focas en la HIERBA (mucho calor), con gafas de sol, unas de ellas tumbadas en sillas de playa, con parasoles…. aburridas y tomando el sol(podemos meter más escenas divertidas….). De repente viene el coche Opel; (vos): “Ha llegado el Opel “. Por el camino donde pasa el coche empieza a nevar, aparece los icebergs, etc. Las focas se pone contentas y empieza bailar… el coche Opel frena entre ellas y cae del cielo un montón de pescado en sus cabezas; una foca saca la cabeza de los pescados con las gafas caídas y con una gran sonrisa….
Slogan: OPEL, KEEP EARTH ALIVE
(El secundo spot): En imagen unos osos polares jugando golf (solo hierba alrededor), otros al lado de una piscina tomando el sol….y(igual como antes) de repente llega el coche Opel,….uno de los osos lanza una pelota pero donde estaba el hoyo…ahora es un montón de nieve en que llega la pelota…. Una vez con el paso del coche todo se pone como antes; hielo, la nieve, los icebergs….el coche frena entre los osos y todos los palos de golf se transforman en cañas de pesca. Los osos se ponen aplaudir el coche….
Slogan: OPEL, KEEP EARTH ALIVE
(El ultimo spot.) Imágenes con pingüinos en una playa en una grande fiesta; música, chiringuitos, jacuzzi, camisetas Hawaii…. En una palabra fiesta- beach. En imagen unos pingüinos en el chiringuito tomando unas copas pero sin hielo, calientes, y todos con caras descompuestas de calor….y de repente cae en sus copas cubos de hielo, los vasos se enfría….todos se pone contentos, sonriendo y empieza buscar con la mirada en horizonte….(y si)en imagen los coches Opel (todos los modelos) viniendo a la fiesta y dentro de los coches focas, osos polares, elefantes marinos, etc. …. Como antes, detrás de los coches, todo se pone de nieve, hielo,…..se cera con imágenes de todos los animales bailando en la fiesta, contentos, alegres…
Slogan: podemos poner lo mismo; opel, keep earth alive…. o
UNTIL IT ISN’T TOO LATE, TAKE CARE OF EARTH. ADVICE FROM OPEL.
This campaign is destine to wake up the consciousness of the potential buyers, is for common cars that already have ecological cars models (a less consume of CO2) and in this case we use only the second, the third and the fourth spots.
(1.)One aleatory example.
A normal car eliminates 180g/km CO2 = 18kg/100km = 18t/100.000km (the consume for year).
The same car, but an ecological one eliminate 109g/km CO2 = 11t/100.000km
An oak of 25metres eliminate in 1h/1,7kg O2 = 14,5tO2/year, this is more O2 than CO2
that is eliminated by an ecological car.
The first spot. Image with some seals in the Grass (very hot warm), the seals with sunglasses some of them laying in long chairs with sun umbrellas…bored, taking sun bath (we can use more funny scenes). Suddenly the Opel car appears.
Voice:”The Opel is here”
On the way that passed the car it begins snowing (the frozen is back now). The seals are happy and start dancing…The Opel car stops among them and suddenly a lot of fish come from the sky in the hands of the seals. One of the seal appears from the heap of fish with the sun glasses in a wrong position having a happy smile.
Slogan: OPEL, KEEP EARTH ALIVE
The second spot. Image with some polar bears playing golf, only grass around, others near a pool taking sun bath…Suddenly the Opel car appears. One of the bears hits a ball and where was the golf hole…there is a heap of snow, where the ball arrive.
Just like in the second spot , on the way of the car, begins snowing and all frozen, ice…
The car stops among the bears and all the golf sticks are transformed in fishing rods. The bears start to applaud the car.
Slogan: OPEL, KEEP EARTH ALIVE
The fourth spot.
Image with some penguins on a beach having a big party: music, jacuzzi, hawaii shirts, beach bars…
Some penguins at a beach bar drinking from glasses that haven’t ice cubes inside them and all of the penguins having the faces destroyed of the heat.
Suddenly in their drinks fall ice cubes, the glasses are frozen…all are very happy and begin to search at the horizon.
In the image appear the cars Opel (all the models), coming at the party and inside there are seals, polar bears, sea elephants, etc. Just like in the other spots, behind the cars there is snow, the ice appears…
The spot is closed with all the animals dancing at the party, happy and content.
Slogan: we can use the same slogan or this one:
UNTIL IT ISN’T TOO LATE, TAKE CARE OF EARTH.ADVICE FROM OPEL
COCHE –ECOLOGICO(CAMPAÑA, 4 VIDEO)
Esta campaña es para despertar la conciencia de los potenciales compradores y podemos mirarlo de dos formas y se puede hacer para una marca de coches habitual, que ya tiene sus modelos de coches económicos (menos CO2)
(1).(ejemplo aleatorio):
Un coche normal elimina 180g/kmCO2 =18kg/100km=18t/100.000km(el consumo para un año)
Un coche de misma marca, pero ecológico, elimina 109g/kmCO2=11t/100.000km
Un haya de 25m elimina en 1h/1,7kgO2=14,5t/año
CAMPAÑA CON 3.SPOTS:
( (El primer spot). Imagines con unas focas en la HIERBA (mucho calor), con gafas de sol, unas de ellas tumbadas en sillas de playa, con parasoles…. aburridas y tomando el sol(podemos meter más escenas divertidas….). De repente viene el coche Opel; (vos): “Ha llegado el Opel “. Por el camino donde pasa el coche empieza a nevar, aparece los icebergs, etc. Las focas se pone contentas y empieza bailar… el coche Opel frena entre ellas y cae del cielo un montón de pescado en sus cabezas; una foca saca la cabeza de los pescados con las gafas caídas y con una gran sonrisa….
Slogan: OPEL, KEEP EARTH ALIVE
(El secundo spot): En imagen unos osos polares jugando golf (solo hierba alrededor), otros al lado de una piscina tomando el sol….y(igual como antes) de repente llega el coche Opel,….uno de los osos lanza una pelota pero donde estaba el hoyo…ahora es un montón de nieve en que llega la pelota…. Una vez con el paso del coche todo se pone como antes; hielo, la nieve, los icebergs….el coche frena entre los osos y todos los palos de golf se transforman en cañas de pesca. Los osos se ponen aplaudir el coche….
Slogan: OPEL, KEEP EARTH ALIVE
(El ultimo spot.) Imágenes con pingüinos en una playa en una grande fiesta; música, chiringuitos, jacuzzi, camisetas Hawaii…. En una palabra fiesta- beach. En imagen unos pingüinos en el chiringuito tomando unas copas pero sin hielo, calientes, y todos con caras descompuestas de calor….y de repente cae en sus copas cubos de hielo, los vasos se enfría….todos se pone contentos, sonriendo y empieza buscar con la mirada en horizonte….(y si)en imagen los coches Opel (todos los modelos) viniendo a la fiesta y dentro de los coches focas, osos polares, elefantes marinos, etc. …. Como antes, detrás de los coches, todo se pone de nieve, hielo,…..se cera con imágenes de todos los animales bailando en la fiesta, contentos, alegres…
Slogan: podemos poner lo mismo; opel, keep earth alive…. o
UNTIL IT ISN’T TOO LATE, TAKE CARE OF EARTH. ADVICE FROM OPEL.
No hay comentarios:
Publicar un comentario